Dé webshop voor living, leisure en lifestyle!

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

  • Wij leveren zo mogelijk direct uit voorraad, hierdoor kunnen wij u scherpe prijzen en snelle levertijden bieden.
  • Alle producten die op de website staan zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven.
  • Artikelen die op voorraad zijn en maandag t/m vrijdag voor 13:00 zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden.
    Echter zijn wij hierin afhankelijk van de pakketdienst.
  • Voor grotere en/of zwaardere pakketten (+/- 25 kg en hoger) kan het een werkdag langer duren.
  • Na de verzending van uw bestelling, sturen wij u een Track&Trace-code van de pakketdienst.
  • Grote hoeveelheden blikjes frisdrank bezorgen wij met eigen transport, verzending € 19,95

Uiterlijke besteltijd is de dag voor levering vóór 15:00 uur, daarna wordt het een week later geleverd.

DINSDAG

WOENSDAG

DONDERDAG

VRIJDAG

Zuid-Holland

Noord-Holland

België

Overijssel

Zeeland

Utrecht

 

Gelderland

Noord-Brabant

Flevoland

 

Limburg

 

Friesland

 

 

 

Groningen

 

 

 

Drenthe

 

 

Wij bezorgen NIET op de Waddeneilanden.

Wat zijn de verzendkosten?

  • Bij een bestelling met de pakketdienst in NL: Verzendkosten € 5,95
  • Bij een bestelling met de pakketdienst in BE: Verzendkosten € 7,99
  • Bij een bestelling met bezorging door L28 NL: Verzendkosten € 19,95
  • Bij een bestelling met bezorging door L28 BE: Verzendkosten € 24,99
  • Bij uitzonderingen (bijvoorbeeld spoedzendingen) wordt een extra toeslag berekend.
  • Gratis verzending vanaf € 300,-

VERZENDKOSTEN NL

1 – 3 Trays

€ 5,95

4 – 6 Trays

€ 11,90

7 – 9 Trays

€ 17,85

>  9 Trays

€ 19,95 bezorgd door L28

 

VERZENDKOSTEN BE

1 – 3 Trays

€ 7,99

4 – 6 Trays

€ 15,98

7 – 9 Trays

€ 23,97

>  9 Trays

€ 24,99 bezorgd door L28

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

  • Nee, wij adviseren contact op te nemen met ons. Als de bestelling dan nog niet verzonden is, kunt u deze bij ons wijzigen of annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

  • Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u contact met ons opnemen, de bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
  • Als de bestelling reeds verzonden is, kunt u deze het beste retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Heeft u een andere vraag?