Dé webshop voor living, leisure en lifestyle!

Hoe snel ontvang ik een bestelling?

- Wij leveren zo mogelijk direct uit voorraad, hierdoor kunnen wij u scherpe prijzen en snelle levertijden bieden.
- Alle producten die op de website staan zijn op voorraad, tenzij anders aangegeven.
- Artikelen die op voorraad zijn en maandag t/m vrijdag voor 15:00 zijn besteld, heeft u vaak de volgende dag in huis.
Echter zijn wij hierin afhankelijk van de pakketdienst.
- Voor grotere en/of zwaardere pakketten (+/- 32 kg en hoger) kan het een werkdag langer duren.
- Na de verzending van uw bestelling, sturen wij u een Track&Trace-code van de pakketdienst.

- Grote hoeveelheden blikjes frisdrank bezorgen wij met eigen transport, zie menu hieronder.

*Vanaf 7 trays, bezorgen wij met eigen transport*

We leveren op Dinsdagen*, Woensdagen*, Donderdagen* en Vrijdagen*

Uiterlijke besteltijd is de dag voor levering vóór 15:00 uur, daarna wordt het een week later geleverd.

*Dinsdag)

Zuid-Holland

Zeeland

Noord-Brabant

*Woensdag)

Noord-Holland

Utrecht

Flevoland

Friesland

Groningen

Drenthe

*Donderdag)

België

*Vrijdag)

Gelderland

Overijssel

Limburg

Wij leveren NIET op de Waddeneilanden.

Wat zijn de verzendkosten?

- Bij een bestelling minder dan € 50:  Verzendkosten € 4,95
- Bij een bestelling vanaf € 50:  Geen verzendkosten
- Bij uitzonderingen (bijvoorbeeld spoedzendingen) wordt een extra toeslag berekend.

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

- Nee, wij adviseren contact op te nemen met ons. Als de bestelling dan nog niet verzonden is, kunt u deze bij ons wijzigen of annuleren.

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

- Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u contact met ons opnemen, de bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen.
- Als de bestelling reeds verzonden is, kunt u deze het beste retourneren of eventueel weigeren aan de deur.

Heeft u een andere vraag?

- Stuur uw vraag naar info@l28.nl, wij helpen u graag!